Logo & huisstijl - een samenhangend geheel dat versterkt

Een doordacht plan is het vertrekpunt, wat volgt is het tastbaar maken van dit plan. In deze fase gaan we aan de slag met woord en beeld. We bepalen de visuele pijlers en tone of voice voor jouw merk of onderneming. Met het concept leggen we de basis voor de huisstijl, de vormgeving van middelen en van content. De ontwerpers bij DMARC bundelen hun visuele creativiteit om te komen tot een samenhangend geheel waarin vorm, kleur, typografie en (beeld)taal elkaar versterken.

Op basis van het visuele concept gaat het team van ontwerpers en vormgevers van DMARC aan de slag met jouw visuele identiteit. Denk bijvoorbeeld aan de complete uitwerking van logo en huisstijl, de opmaak van flyers, brochures en websites. Alle middelen die worden ingezet dragen bij voorkeur jouw visuele identiteit.

Ons werk houdt niet op bij ontwerp en vormgeving. In de afgelopen jaren heeft DMARC als reclamebureau een waardevol netwerk kunnen opbouwen en weten we de juiste partijen te vinden voor een kwalitatief en vlot proces om de middelen ook de realiseren. 

wij werk(t)en aan onder andere deze projecten