Provinciale Statenverkiezingen 2019


4.000.000 +

vertoningen


15.000 +

interacties via social media


3.000 +

nieuwe fans/volgers


IMG_6772.jpg
IMG_6940.jpg
IMG_1496.jpg

 

If it ain't broke, don't fix it

Vier jaar geleden ontwikkelde DMARC het concept “De gezichten van Zeeland” ter promotie van de Provinciale Statenverkiezingen 2015.

Het concept bleek bestand te zijn tegen de tijd, want ook deze verkiezingsronde mochten wij weer aan de slag met 25 bekende én minder bekende Zeeuwen om samen de Provinciale Statenverkiezingen onder de aandacht te brengen.

 

Naamloos-3.jpg
AnimatieLogoPZWeb.gif

 

Online / Offline

De diversiteit van de inwoners van Zeeland weerspiegelt de crossmediale mix van de aangewende middelen.

Online hebben we via display advertising en social media vooral ingezet op de zichtbaarheid van de campagne en het stimuleren van interactie.

Maar niet elke Zeeuw is even actief op internet. Middels verschillende vormen van printmedia en een radio- en tv-spot kon men er niet omheen: 20 maart stemmen Provinciale Statenverkiezingen!

 

poster adrie en arianne.jpg
poster ineke.jpg
poster joost.jpg
poster han.jpg