DMARC
 Meer deur, minder duur. Dat is in een notendop de najaarsactie voor AAproTec, specialist in bedrijfsdeuren, automatische deuren en garagedeuren in Goes. Een zeer geslaagde cross-mediale campagne met print-, online- en radioadvertenties.  Beluister hier de radiocommercial .

AAproTec

 Meer deur, minder duur. Dat is in een notendop de najaarsactie voor AAproTec, specialist in bedrijfsdeuren, automatische deuren en garagedeuren in Goes. Een zeer geslaagde cross-mediale campagne met print-, online- en radioadvertenties.  Beluister hier de radiocommercial .

Meer deur, minder duur. Dat is in een notendop de najaarsactie voor AAproTec, specialist in bedrijfsdeuren, automatische deuren en garagedeuren in Goes. Een zeer geslaagde cross-mediale campagne met print-, online- en radioadvertenties. Beluister hier de radiocommercial.

Deurdeals.jpg
Brochure4.jpg
Brochure2.jpg
Brochure3.jpg
Beurs3.jpg-2.png
 AAproTec nodigde DMARC uit om met een plan te komen voor hun deelname aan Contacta 2016. De eerder gerealiseerde brochure voor Onderhoudsabonnementen moest daarbij worden gepresenteerd en het moest anders als anders.  Het thema Schade Raden werd bedacht, Martijn van AAproTec werd gul en zo ontstond er een prachtige win actie waarbij de bezoeker Gratis Onderhoud aan zijn of haar bedrijfsdeuren kon winnen. Een prachtige actie waarbij AAproTec nauw op haar doelgroep bleef en toch snel veel nieuwe leads verzamelde.

AAproTec nodigde DMARC uit om met een plan te komen voor hun deelname aan Contacta 2016. De eerder gerealiseerde brochure voor Onderhoudsabonnementen moest daarbij worden gepresenteerd en het moest anders als anders.

Het thema Schade Raden werd bedacht, Martijn van AAproTec werd gul en zo ontstond er een prachtige win actie waarbij de bezoeker Gratis Onderhoud aan zijn of haar bedrijfsdeuren kon winnen. Een prachtige actie waarbij AAproTec nauw op haar doelgroep bleef en toch snel veel nieuwe leads verzamelde.

IMG_4688.JPG